Trzymajmy kciuki by była jak najszybciej, swoją drogą, telefon za 4 kafle i najważniejsza funkcja sie pier.....
dodana zawartość
Panowie powiem jak to u mnie wyglądało, odkąd zakupiłem Galaxy s9 plus a było to 16 marca w RTV Agd na puławskiej w Warszawie, mam problem z połączeniami, czasem moge rozmawiać i 20 minut, jest ok ale... o wiele częściej zdarza się że po 2 minutach rozmowy dostaje komunikat " poza zasiegiem sieci" i mnie rozłącza. Pomyślałem że to może wina karty, jestem w Play, więc zrobiłem sobie duplikat, z nadzieją że wszystko już będzie dobrze, niestety, następnego dnia znów to samo, minuta rozmowy, brak zasięgu i koniec... zgłasiłem do playa, po 3 dniach i monitorowaniu tego numeru stwierdzili że u nich wszystko gra, pojechałem do Samsung service plaza w Warszawie, przyjeła mnie laska z identyfikatorem " ucze się " 🙂 myśle sobie skoro wysyłają praktykanta do załatwienia sprawy to musi być konkretna firma 😉 powiedział co dolega mojemu phonowi, zabrała go i powiedziała że za godzinę powinien być oddany, więc sobie poczekałem a przez szybkę obserwowałem co robią z moim maleństwem 😉 Pan wział moj telefon, włożył jakąś kartę i zadzwonił do kolegi obok, po minucie rozmowy stwierdzili że wszystko jest super 🙂 Wgrali nowe oprogramowanie (podobno) i teraz ma hulać 😛 w między czasie poinformowali mnie że pierwszy raz się spotykają z takim problemem 🙂 No nic, pozostaje czekać na aktyalizację i mieć nadzieję że coś się zmieni 🙂