Trzymajmy się jednak faktów. Też zadałem tu podobne pytanie i otrzymałem odpowiedź opartą na domniemaniu "że nie powinni, że raczej, że najprawdopodobniej".
Fakty są jednak takie, że wszystko ZAZWYCZAJ idzie dobrze, kiedy nie musimy składać reklamacji. Gino82, sam zresztą pisałeś w którejś wypowiedzi, że nie weryfikują zazwyczaj przynajmniej do momentu, kiedy nikt nie zacznie się baczniej sprawie przyglądać. A przyglądają się bacznie dziennie setkom spraw co potwierdziło kilka rozmów zarówno z samsungiem jak i firmą od akcji odkupto, gdzie dodzwonić się graniczy z cudem. Wczoraj czekałem na połączenie 85 minut (!!!) i wydaje mi się rzetelny konsultant stwierdził, że pobili przedwczoraj rekord ok tysiąca odebranych problemów. Masa z nich to kwestie wymagające reklamacji w jeszcze innej firmie zewnętrznej na której skrzynkę mailową musimy przesłać reklamację ze skanem faktur i wszelkimi danymi. A to, że w regulaminie wyraźnie stoi choćby, że jeden klient może skorzystać w jednej promo. z jednego kodu bez względu na ilość zakupionych urządzeń - to jedno , konsultant odkup to twierdzi, że to przepis martwy i mogę śmiało na te same dane kupić drugi telefon - to drugie. Faktem jest regulamin i to on zawsze będzie powodem olania klienta - choćby jego zapisy były najbardziej absurdalne. Bo niby dlaczego nie mogę kupić wpierw s9 a później choćby s9+ i ponownie skorzystać z promocji. Zwykłe dziadostwo zmuszające ludzi zostawiających grube pieniądze do dziecięcych kombinacji, rejestracji na żony, pociotki, zmienianie kont i podobna żenada. Niby twierdzą, że to tylko martwy zapis i nikt tego nie stosuje, ale jakoś z regulaminu - zaznaczę nieustannie modyfikowanego - nikt tego usunąć nie potrafi. Przypadek? Nie sądzę... Podobnie może być z nazwiskami na fakturach i innymi danymi, gdzie dobrze zazwyczaj bywa do momentu, kiedy wszytko idzie zgodnie z planem. A przypadków, gdzie coś idzie nie tak jest niestety coraz więcej...