Dwa te same? W jednym czasie? Skąd to wziąłeś?
S9 kupiłem w czerwcu, S9+ we wrześniu. Inne terminy, inne telefony, wydawałoby się inna promocja. Kodu jednak nie dostałem, wczoraj poszła reklamacja a jak wspomniałem regulamin mówi jasno o jednym kodzie na jednego klienta o czym wspominałem już dwukrotnie.
Dalej - to, że samsung nie ma prawa do weryf. danych nie oznacza, że nie ma prawa uczynić tego firma, której samsung zleca przeprowadzanie reklamacji. Masz przesłać fakturę na której są dane innej osoby (przykład z orange) a w telefonie na koncie mam podane swoje dane, swoje imię i nazwisko. Jest to wg regulaminu powód do doczepienia się czy tego chcesz czy nie. I nie wiem co ma do tego urząd skarbowy. I kolejne Twoje dodatkowo, które nie wiem skąd wziąłeś - nigdzie się nie doczepili u mnie do regulaminu.
Dalej - w reg. zmieniło się dużo więcej rzeczy, choćby wydłużone terminy pojawiania się kodów ale już mniejsza z tym, nie wiem co to ma do poruszonego przeze mnie problemu i przytoczonego zapisu...
Sorry, widzę, że starasz się tu udzielać i ludziom pomagać - ale czytaj uważniej co ludzie piszą bo napisałeś w odpowiedzi na mój teks elaborat w którym żadne zdanie nie trzyma się kupy i faktów.