Dzisiaj po 3 dniach odkup@oexebusiness.com odpisało na moją reklamacje w sprawie braku kuponu, więc całkiem szybko. Swój mail napisałem czytelnie, ze wszystkimi swoimi danymi jak i telefonu, ale dla nich to za mało i oczywiście wymagana weryfikacja.
W celu weryfikacji Państwa sprawy prosimy o przesłanie:
skanu/zdjęcia dowodu zakupu w czytelnej formie w postaci paragonu fiskalnego bądź faktury vat,
zrzutów/zdjęć ekranu zakupionego smartphon-a. Zrzuty/zdjęcia należy wykonać z aplikacji Members_korzyści_ oferty(tak aby wszystkie dostępne oferty były widoczne, przynajmniej jeden ze zrzutów musi obrazować nazwę użytkownika wyświetlaną w zakładce korzyści),
informacji czy w urządzeniu zainstalowana jest polska karta sim.
Przypominamy, że voucher przypisany jest do telefonu(numeru IMEI) zgłoszonego do Akcji Marketingowej(tylko na wskazanym/zakupionym urządzeniu można pobrać kod).
Mogli już to wyszczególnić w regulaminie promocji, byłoby 2x mniej pracy. Wysłałem co trzeba i czekamy dalej...
@balwanekbuli
Jak możesz to dodaj to do swojego streszczenia tematu, będzie wiadomo czego wymagają do weryfikacji reklamacji.
Swoją drogą pocieszenie takie, że chyba kod mi jeszcze przysługuje, bo raczej nie bawili by się w weryfikacje przy wyczerpanej puli Voucherów.
Na koniec jeszcze zacytuje taki ciekawy zapis w regulaminie promocji:
§ 3
Ogólne zasady korzystania z Promocji
(...)
9. Organizator zastrzega, że w przypadku awarii oprogramowania wykorzystywanego do wyświetlania banerów z Voucherami, która uniemożliwiałaby wyświetlenie i/lub pobranie przez Klientów Voucherów zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie, będzie kontaktował się bezpośrednio z Klientami w celu wydania Kodów w uzgodniony z Klientem sposób.
BARDZO ciekawe 🙂 , u mnie przecież taka sytuacja nastąpiła, a nikt się jakoś nie odezwał. Sam się muszę prosić i udowadniać, że nie chcę ich czasem oszukać.
Parafrazując: "Nie wysłaliśmy pańskiego kodu, nie zadzwonimy, a w nosie mamy regulamin i co Pan nam zrobi?"
- „Cham się uparł i mu daj”. - by Samsung
@frusio
Spokojnie. Dużo wytrwałości, a do Świąt załatwisz wszystko. Samsung nie pozwoli Ci dłużej czekać 😉 Kod na głośnik dostałem rano równo 14 dnia, licząc jako pierwszy dzień aktywacji, niezależnie od godziny, "w linii prostej" wyszło 12,5 doby.