gino82
W przypadku przedsprzedaży wysyłka jest tak organizowana że telefon jest dostarczany 24 lub 25 jeżeli zamówienie zostało złożone np.23.Dodatkowo liczy się data zamówienia i w razie problemów np.z kurierem wystarczy złożyć reklamację do samsunga że dany dystrybutor nie wysłał urządzenia na czas i voucher wysyłają na email.Tak było w przypadku przedsprzedaży S8/S8+ ,Note 8,S9/S9+...Tak samo jest w Orange i w wolnej sprzedaży.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
OK, znalazlem zapisy regulaminu uslugi Guard dla Note 9 gdzie jest wprowadzona korekta do starego regulaminu o tresci: „aktywowanie Urządzenia nie później niż do dnia 31 sierpnia 2018, godz. 23:59:59 przez aktywację Urządzenia należy rozumieć uruchomienie Urządzenia na czas co najmniej 5 minut i zaakceptowanie postanowień umowy licencyjnej użytkownika końcowego (EULA);”.
Gdyby ktos byl zainteresowany to reszta w linku nizej:
Spoiler
https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/pl/smartphones/note9/guard/20180820_Regulamin_Samsung_Note9_Guard.pdf
Wynika z tego, ze w przypadku przedsprzedazy i pozniejszego zakupu wysylkowego Samsung dodal jeszcze kilka dni specjalnie dla Note 9 zeby aktywowac ten program.