Witam ponownie.
Czy mógłbym prosić o kontakt na PW osoby, którym wypalił się ekran i którym Samsung odrzucił reklamację i zarzucił usterkę mechaniczną??
Ogólnie sprawa wygląda tak, że odwołanie moje zostało odrzucone przez Samsung Brand Store. Moim kolejnym krokiem w dniu jutrzejszym będzie udanie się do Rzecznika Praw Konsumenta i ustalę tam wszystkie szczegóły o których będę informował. Wiem jedno - nie odpuszczę, ale przed złożeniem sprawy do sądu chcę zasięgnąć opinii i pomocy Rzecznika co jest wskazane przed ostatecznym rozwiązaniem jakim jest sprawa z powództwa cywilnego. ZObaczę co powie mi jutro Rzecznik, być może skorzystam również z opini niezależnego Rzeczoznawcy, sęk w tym, że tu trzeba ocenić nie samą wadę, bo ta jest logiczna, ale to czy to wypalenie powstało z mojej winy. Muszę dowiedzieć się czy Rzeczoznawca może wyrazić opinię na temat czy fakt zaistnienia takiej wady jednoznacznie świadczy o tym, że została wywołana celowo przez użytkownika.
Z racji tego, że przed złożeniem sprawy do Sądu zamierzam nagromadzić argumenty to właśnie w tym celu proszę o kontakt osoby, którym też nie uznano wypalonych ekranów i zostały pokrzywdzone. Być może Wasze opinie oraz inne informację okażą się przydatne, a pomyślnie rozwiązanie sprawy na drodze sądowej w moim przypadku, będzie przepustką dla Was do wywalczenia swoich racji.
PS: do pozwu zbiorowego potrzeba by minimum 10 osób, kwestie organizacyjne mógłbym ogarnąć, ale wątpię aby tyle osób tu zebrać, wiadomo - większośc pewnie machnie ręką zamiast walczyć do końca o swoje prawa. Ja jednak pociągnę tą sprawę do końca, zobaczymy co i jak.
Jednocześnie informuję, że wszystkie informację z tym związane będę podawał na bieżąco na moim amatorskim blogu, jeżeli ktoś byłby zainteresowany to również proszeęo kontakt na PW to podeślę adres, aby tutaj nie robić reklamy i zamieszania, bo zapewne nie wszystkich obchodzi szczegółowe spamowanie w mojej sprawie. 😉
Z góry dzięki. 🙂