To że jakaś partia jest wadliwa nie znaczy, że problem należy ignorować. Wg mnie to wada ukryta i zwalanie odpowiedzialności na użytkownika to zwykłe świństwo i uchylanie się od odpowiedzialności. Ja mam dopiero 1,5 miesiąca swój S8 i mam nadzieję, że to już nowsza partia z ekranem który się tak szybko nie wypali. Nie ma też odcienia różu więc szansa jest. Jednak popieram walkę użytkowników, którym się ten ekran wypalił, bo jeżeli wypala się górna czy dolna belka systemowa albo klawiatura, no to sorry. Mamy nie pisać smsów? Belki górnej przecież normalnie schować się nie da. Lubię produkty Samsunga, ale takie /ciach nabywców flagowca za ponad 3k zł na premierę to już przegięcie. Ktoś pisał, że za granicą nie ma z tym problemów, czyżby to tylko wytyczne polskiego oddziału? Jeżeli tak to tym bardziej powinien zająć się tym rzecznik. To że Ciebie to nie dotyczy, nie znaczy że nie zacznie. Pamiętajcie, mamy z Guardem gwarancję 3 lata, ekran może się wypalić po roku czy dwóch. Możliwe, że pokrzywdzonych jest więcej, ale nie wpatrują się aż tak w ekran i nie zauważyli jeszcze bardzo delikatnych śladów wypalenia, widocznych jedynie na jednolitym tle.