sp4ubw Wincenty Pomógłbym testnąć, ale nie mam w ogóle YT na telefonie. Jak już coś muszę tam obejrzeć to z przeglądarki włączam.
ipsec Ok, aby to zadziałało musicie mieć: APK do ściągnięcia z apkmirror. Ta wersja 15.0.05.5 naprawia dodatkowo animacje.
S5Fan ipsec APK do ściągnięcia z apkmirror. Ta wersja 15.0.05.5 naprawia dodatkowo animacje. Dziś u mie ta aktualizacja wpładła i task już działa poprawnie
ipsec rafak zawsze możesz ręcznie, sam: https://www.apkmirror.com/apk/samsung-electronics-co-ltd/samsung-experience-home-touchwiz-home/samsung-experience-home-touchwiz-home-15-0-05-5-release/
S5Fan rafak U mnie brak aktualizacji ekranu startowego - dziwne to trochę. zobacz ręcznie - ustawienia ekranu głównego/informacje o ekranie głównym
mad3ros S5Fan no jak ściągasz apke z lewego źródła to jest się o co martwić. Wincenty nigdy nie miałem takiego komunikatu. Ściągasz plik apk i instalujesz od razu jak tylko pojawi się info, że już masz na dysku.
Wincenty @ipsec @mad3ros Możecie pokazać jak instaluje się instalka .apk na aplikację systemową i że nie wyskakuje błąd "Aplikacja nie została zainstalowana". Mile widziany filmik 🙂
Wincenty mad3ros I Samsung na to pozwala?? 🤔 Problemem jest mechanizm bezpieczeństwa wdrożony przez Samsunga, który zapobiega ręcznym aktualizacjom niektórych aplikacji Samsunga, głównie aplikacji systemowych. Tak było od S8/Note 8.
S5Fan mad3ros no jak ściągasz apke z lewego źródła to jest się o co martwić. Każde żrodło poza update jest w takim przypadku niebezpieczne. Ale to nie miejsce na dyskusję o bezpieczeństwie