Tofik1993 Masz w pełni rację, ale gdy wada się pojawiła, to w Euro już były tylko lawendowe. Poza tym - jestem przekonany, że zamiast wymiany, po prostu zwróciliby mi kasę. A jednak korzyści w promocji były istotne. Naprawdę liczyłem, że Samsung sprawnie i szybko wymieni telefon, a w najgorszym przypadku sprawnie i szybko wymieni ekran.
bartasss Dokładnie tak. Dodatkowo w Euro raty 20 x 0% (w tym jedna rata spłacana przez Euro), dodatkowo 200 PLN od Euro za zapisanie się na unpacked z ich stron. Ziarnko do ziarnka i wyszła całkiem niezła promocja. Wkurza mnie ta sytuacja o tyle, że to mój pierwszy Samsung kupiony w oficjalnej dystrybucji - i taka klapa. Note 3 kupiłem z dystrybucji węgierskiej, w ogóle bez paragonu VAT, Note 8 z fakturą, ale z dystrybucji Europejskiej, czyli gwarancje wątpliwe, a oba telefony w idealnym stanie do dzisiaj. W Notku 8 fakt - powypalałem ekran nawigacją Google'a, ale to moja wina.
W kwestii żądania wymiany - coraz bardziej się obawiam, że żądać to sobie będę mógł do woli. Coraz bardziej spodziewam się odpowiedzi: "Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?" Zobaczymy - na pewno napiszę, jak skończyła się cała zabawa.
PS. Widziałeś to: https://www.samsung.com/pl/support/newsalert/123566/ ?