fikmik Nie będę z Tobą prowadził dyskusji bo nie czytasz, ale wypowiadasz się. Pisałem o baterii i aparacie.
W jaki sposób mam postrzegać serwis z ich punktu widzenia ?
Chciałbyś żeby ktoś Tobie nie chciał naprawić np. dysku w laptopie bo ma wytartą klawiaturę ? Albo żeby ktoś nie uznał Tobie naprawy silnika w samochodzie bo masz odpryski lakieru na drzwiach ?
Widzisz Ciebie dziwi moje oburzenie, jednak w karcie gwarancyjnej nie ma zapisu że jeśli lakier będzie odpadał z ramki bo tak niestety mają S21U (zdecydowana większość to potwierdzi- ramki są z gównolitu) to nie zostanie wykonana jaka kolwiek naprawa.
Też byłem mądrzejszy od wszystkich i nie czytałem opinii na Google, właśnie po tej sytuacji zacznę zanim cokolwiek gdziekolwiek oddam.
Tu o takiej patologii była mowa, więc jestem pewien że nie czytałeś.
Nieistotne już z resztą, nie było tutaj żadnej mowy o jakichkolwiek bezpodstawnych roszczeniach.
Wincenty dzięki, sprawdziłem i jest OK.
jeronimo No nie dotrzymali terminu bo upływał on 13.01.2023- tak było w ich zgłoszeniu. Ten 13.01.2023 był dniem w którym najpóźniej miałem odebrać telefon. Owszem jest 14 dni ale kalendarzowych. Dzwoniła do mnie Pani z CCS i przepraszała za powstałe niedogodności i przekroczony termin. To był jedyny pozytywny aspekt z całej obsługi.