bartasss
Ależ ja ciebie nie pouczam, stwierdzam jedynie fakt.
bartasss ie wiedziałem że jak coś się popsuje a chcę żeby to było sprawne to jest roszczeniowość.
To zależy, jeśli coś się zepsuło, a Ty wymagasz naprawy wbrew ustalonym wcześniej i zaakceptowanym zasadom, to owszem jest to roszczenie bezpodstawne.
bartasss Według statystyk z innych krajów UE w Polsce najbardziej kombinuje się i robi wszystko aby nie wykonywać napraw.
Nie spotkałem się z taką informacją, a pracuję w handlu ponad 20 lat, w tym pewien czas jako osoba odpowiedzialna za reklamacje.
bartasss w Szwecji ponad 40% konsumentów zgłasza i reklamuje produkty,
Możliwe, ale to niczego nie zmienia.
bartasss w Polsce jest to tylko marne 8% bo większość ludzi zdaje sobie sprawę z absurdalnych wręcz zachowań serwisu i odmów napraw.
Nie wiem z jakiego źródła masz takie informacje
bartasss CCS ma opinie bardzo kiepską, w google prawie połowa ocen to 1 gwiazdka z ilości 1.5 tys. ocen. Trzeba sobie mocno zasłużyć na taką ocenę, ja bym dał 0 lub ujemną ilość gwiazdek gdyby się dało bo ten serwis na nic więcej nie zasługuje.
Gdybym kierował się opiniami w google, to bym w lecie chodził w kapciach. A swoją drogą, czy wiesz, ile kosztuje wystawienie pozytywnej opinii w g.? Ja wiem.
Rzeczą, która mnie dziwi w całej historii, to fakt, że denerwujesz się na serwis, nie starając się nawet rozpatrzeć ich punktu widzenia.
Oczywiście mogę się zgodzić, że na naszym patologicznym rynku jest wiele firm, które oszukują, nie dotrzymują terminów, itd. nie zmienia to jednak faktu, że reklamowałeś produkt na określonych zasadach, które jak sądzę, znałeś, więc tym bardziej dziwi mnie twoje oburzenie.
Pozdrawiam