bartasss
Cześć
Czytam twoją wypowiedź i zastanawiam się, co tu jest "nie tak" i w końcu doszedłem do wniosku, że twoja postawa jest mocno roszczeniowa, ale od początku:
Czym jest mityczne "uszkodzenie mechaniczne"?
Uszkodzenie mechaniczne, to każde uszkodzenie, powstało w wyniku działania siły fizycznej.
Jako klient masz dwie drogi, rękojmia (u sprzedawcy) lub gwarancja (u producenta). Ty skorzystałeś z tej drugiej opcji, czyli gwarancji.
I tutaj mały cytat:
Gwarancja, co do zasady, jest dobrowolnym zobowiązaniem producenta. Dobrowolnym, to znaczy, że producent nie musi jej oferować, a kiedy już oferuje, robi to na własnych warunkach, które powinien dokładnie określić.
Jeśli producent udzielił na swój produkt gwarancji, ty natomiast z niej korzystasz, to godzisz się na warunki, które producent postawił w dokumencie gwarancji, jeśli zawarł tam wykluczenie uszkodzeń mechanicznych, to chcąc nie chcąc, musisz się z tym pogodzić.
serwis przekroczył czas naprawy gwarancyjnej której w sumie i tak do końca nie wykonał.
Termin rozpatrzenia reklamacji, również jest zawarty w karcie gwarancyjnej, określa ją gwarant.
Reasumując:
Korzystając z karty gwarancyjnej, godzisz się na zawarte w niej warunki i zakres odpowiedzialności określone przez gwaranta, czyli jeśli gwarant uznaje, iż odpryski na obudowie, są uszkodzeniem mechanicznym, wykluczonym z gwarancji, to ma takie prawo, ty zaakceptowałeś takie warunki.
Pozdrawiam.