Wincenty
Guzik prawda!!! - cytuję Twoją wypowiedź:
"Z doświadczenia wiem że najlepiej i najłatwiej jest dzwonić z drugiego numeru. Dwa telefony. Na jednym prowadzisz rozmowę z konsultantem, a na drugim wykonujesz operację (SMS) i odblokowujesz przy nim na "żywo" konto bankowe."
Przez kilka dni dzwoniłem na infolinię tego Banku (800302302) - bo tam się załatwia tego typu sprawy i za każdym razem tłumaczono mi - co już komunikowałem kilka razy powyżej - że:
Nie ma możliwości wykorzystywania dwóch telefonów do tego typu operacji. Dopuszczalny jest jedynie jeden numer telefonu - i to ten, który jest zarejestrowany w tym Banku dla komunikatów.
Przecież i ja próbowałem z dwoma telefonami o różnych numerach i .. ten numer mi nie przeszedł!!!
Więc nie opowiadaj bzdur w stosunku do Banku PKO BP - mojego Banku ..