Panowie autorowi udało już się załatwić sprawę, więc temat uważam za wyczerpany.
A tak na koniec to powiem że też mam konto w PKO BP i na samsungu nie mam problemu podczas rozmowy z infolinia banku podać mu kod z przysłanego smsa. Nic mnie nie rozłącza.
Tak samo jak w innych bankach czy to Mbank czy Millienium..
Wiec wydaje mi się że Pan coś źle wykonuje.
I jeszcze jedna uwaga do autora problemu jeśli są chetni pomagać to prosze podzìękować, a nie jeszcze mieć do nich pretensję. Oni starają się pomóc nie widząc u siebie takiego problemu.
Naprawdę wiek tu nie gra roli, ale uprzejmość, grzeczność wypowiedzi z pana strony już tak.
Nie spotałem się z czymś takim, aby na androidach ktoś miał taki problem, tylko u Pana, więc chyba należy szukać przyczyny w swoich działaniach. Użytkownicy starają się pomóc i opisuja jak to powinno wyglądać jeśli dobrze wykonuje się ich zalecenia.
Pozdrawiam.
Temat wyczerpany.