seba84_2005 ipsec zmiana csc nie zmieni i tak ostatniego csc skąd pochodzi telefon. Zawsze będzie końcówka prt. Z tego co kojarzę nie będzie wtedy ota.
PLANETA @ipsec Jak to mówią, kto pyta ten nie błądzi i tyle w temacie,, a to kim byłem dawno temu na forum jest tu mało potrzebne w temacie.
witgit Witajcie. Czy jest możliwość zablokowania instalacji przez operatora animacji włączania i wyłączania, tapety ekranu blokady od plusa? Aplikacje plusa poprostu odznaczam i sie nie instalują a boot logo ?
KrZySiEk8964 witgit Zmiana kodu CSC na THL i nic nie tracisz, mało tego, zyskujesz nawet nagrywanie rozmów.
wojo134 A czy ktoś wie dlaczego samsung nie udostępnia smart call w nowych telefonach z CSC EUX? Bo przecież w starszych samsungach to działa bez problemu w naszym kraju.
Wincenty wojo134 W takim razie nie masz EUX, ponieważ na EUX jest i działa Smart Call "Wersja oprogramowania dostawcy usług" i pokaż jakie jest / masz Aktywne CSC.
wojo134 Wincenty no to u mnie nie działa bo z tego co widzę w ustawieniach mam EUX. Tutaj screen https://www.imagebam.com/view/MEN1H2W
Wincenty wojo134 Nie masz EUX i się nie sprzeczaj. Na EUX działa Smart Call Na forum jest opisane co oznacza dany CSC: Aktywny | SIM1, SIM2 | Region | Dystrybucja Jeszcze gdzieś wyżej jest rozpiska w jakich regionach działa Smart Call
wojo134 Wincenty no teraz mam ILO bo zmieniłem w programie ale miałem wszędzie tam EUX i mi nie wmawiaj bo chyba wiem lepiej co miałem. I smart call nie działał.
Wincenty wojo134 I masz już odpowiedź że działa także mnie nie denerwuj 😉 To musi być coś u Ciebie. Ale że na ILO siadło, ktoś musi to potwierdzić, ja nie mam ILO: Samsung już udostępnia nowszy soft dla Galaxy S23 Ultra: AWF9 A tu masz wątek na XDA: https://forum.xda-developers.com/t/s23-call-recording-possibility-of-changing-csc.4548227/page-28
wojo134 No to u mnie po zakupie telefonu tak to wyglądało jak na wideo > czyli brak smart call a jest EUX.
Wincenty wojo134 Masz go od nowości czy z drugiej ręki? Nowy - po wyjęciu z pudełka ma natywny Smart Call (aplikacje systemowe - Smart Call + Hiya Service) Z drugiej ręki - może poprzedni właściciel je "usunął" albo wyłączył? Sprawdź wyłączone Aplikacje.
wojo134 Wincenty No właśnie telefon mam nowy kupiony w sklepie z telefonami, był zaplombowany więc na pewno nie był używany. I nie było smart call, po zmianie na ILO dopiero się ta opcja pojawia.
jeronimo wojo134 Przepraszam za głupie pytanie ale nigdzie nie ma tej informacji. Korzystasz z karty sim polskiego operatora
wojo134 jeronimo oczywiście, play polska karta. Nie wiem co to może być że tylko po zmianie CSC działa :/