witgit Witajcie. Czy jest możliwość zablokowania instalacji przez operatora animacji włączania i wyłączania, tapety ekranu blokady od plusa? Aplikacje plusa poprostu odznaczam i sie nie instalują a boot logo ?
KrZySiEk8964 witgit Zmiana kodu CSC na THL i nic nie tracisz, mało tego, zyskujesz nawet nagrywanie rozmów.
wojo134 A czy ktoś wie dlaczego samsung nie udostępnia smart call w nowych telefonach z CSC EUX? Bo przecież w starszych samsungach to działa bez problemu w naszym kraju.
Wincenty wojo134 W takim razie nie masz EUX, ponieważ na EUX jest i działa Smart Call "Wersja oprogramowania dostawcy usług" i pokaż jakie jest / masz Aktywne CSC.
wojo134 Wincenty no to u mnie nie działa bo z tego co widzę w ustawieniach mam EUX. Tutaj screen https://www.imagebam.com/view/MEN1H2W
Wincenty wojo134 Nie masz EUX i się nie sprzeczaj. Na EUX działa Smart Call Na forum jest opisane co oznacza dany CSC: Aktywny | SIM1, SIM2 | Region | Dystrybucja Jeszcze gdzieś wyżej jest rozpiska w jakich regionach działa Smart Call
wojo134 Wincenty no teraz mam ILO bo zmieniłem w programie ale miałem wszędzie tam EUX i mi nie wmawiaj bo chyba wiem lepiej co miałem. I smart call nie działał.
Wincenty wojo134 I masz już odpowiedź że działa także mnie nie denerwuj 😉 To musi być coś u Ciebie. Ale że na ILO siadło, ktoś musi to potwierdzić, ja nie mam ILO: Samsung już udostępnia nowszy soft dla Galaxy S23 Ultra: AWF9 A tu masz wątek na XDA: https://forum.xda-developers.com/t/s23-call-recording-possibility-of-changing-csc.4548227/page-28
wojo134 No to u mnie po zakupie telefonu tak to wyglądało jak na wideo > czyli brak smart call a jest EUX.
Wincenty wojo134 Masz go od nowości czy z drugiej ręki? Nowy - po wyjęciu z pudełka ma natywny Smart Call (aplikacje systemowe - Smart Call + Hiya Service) Z drugiej ręki - może poprzedni właściciel je "usunął" albo wyłączył? Sprawdź wyłączone Aplikacje.
wojo134 Wincenty No właśnie telefon mam nowy kupiony w sklepie z telefonami, był zaplombowany więc na pewno nie był używany. I nie było smart call, po zmianie na ILO dopiero się ta opcja pojawia.
jeronimo wojo134 Przepraszam za głupie pytanie ale nigdzie nie ma tej informacji. Korzystasz z karty sim polskiego operatora
wojo134 jeronimo oczywiście, play polska karta. Nie wiem co to może być że tylko po zmianie CSC działa :/
Wincenty wojo134 Zrobiłeś już ten powrót do EUX i potem ustawienia fabrycznie żeby dowiedzieć się co spowodowało nieznany błąd Smart Call i dlaczego Ci go wyłączyli ? Przypomnę, że we wszystkich ROMach Samsunga ta aplikacja jest preinstalowana i ot tak sobie nie może zniknąć, nadal je tam masz (aplikacje systemowe).
ali-4 Wincenty Ja mam s23u z europejskiej dystrybucji i też na EUX nie miałem SmartCall, dopiero po zmianie csc na THL się pojawiła Wyłapałem tylko, że na EUX programik PhoneInfo pokazuje mi jako kraj kodu csc Grecję. Raczej wydaje mi się, że nie wszystkie EUX są takie same, rolę też odgrywa kraj dystrybucji ✌️