Anonim37 Wymieniają bo muszą i tyle, a, że powiedzą komuś pare pierdół dodatkowo… no cóż.
Co to znaczy wymieniają bo muszą?
Od kiedy serwis Samsunga coś ci wymieni bez sprawdzenia jak nie widzą z tym problemu?
A jesli wymieniają i to bez zbędnych ceregieli to oznacza, że wiedzą o problemie, który nie uzdrowi tego problemu aktualizacją softu.
Nawet masz info pod tym linkiem co zapodałeś, że po wymianie modułu problem zniknął.
Anonim37 To, że jakiś Piotrek czy Paweł z serwisu powie coś komuś na osobności, nie oznacza, że tak jest
Znam ten serwis bardzo dobrze i nigdy nie mówią o czymś co by nie zaistniało.
Możliwe jest to, że własnie z tego powodu iż nie są wstanie poprawić tego oprogramowaniem doszli do wniosku, że to wina modułu czyli danej części, a nie problem softwerowy.
Napewno są w stanie poprawić jakość zdjęć oprogramowaniem, ale nie tą usterkę z brzęczeniam aparatu.