wowo213 Cinekk U mnie też się nie ładuje jak klikam szczegóły zamówienia (strona Samsunga) chyba na razie próbuje tuszować cała akcje.. Na niemieckim sklepie takie info jak dodam do koszyka. Szacowana wysyłka od: 16 sierpnia 2024 r
Emil92 Wiecie ile trwa zwrot na konto? Chyba anuluje i kupię później. wowo213 to samo. Myślałem, że to kwestia słabego internetu.
busaba wowo213 Na niemieckim sklepie takie info jak dodam do koszyka. Szacowana wysyłka od: 16 sierpnia 2024 r Emil92 I to może być realny termin wysyłki
Nowart busaba błagam cię przecież tutaj na tym forum większość ludzi zupełnie bezinteresownie spaliłaby cię żywcem na stosie za to że wytykasz kiepską jakość ich najukochańszych zabawek a spodziewasz się że wszyscy ci "rzetelni i bezstronni" recenzenci pozwolę sobie na krytykę aby za kolejne pół roku nie dostać już zabawek do kolejnego rzetelnego testowania..?
wowo213 Emil92 Tam się prawdy nie dowiesz Emil92 W ich sklepie nawet nie widze nigdzie takiego guzika, żeby anulować zamówienie
wowo213 Najlepsze ,że kto dostał słuchawki i teraz ma problem to go olewają… O jak dobrze, że moja paczka nie wyszła
Emil92 Ale czy nieumiejętność ściągnięcia gumek to wina producenta? Co innego wady fabryczne a co innego uszkodzenie przez użytkownika…
wowo213 Emil92 Z komentarzy które piszą na reddit to te gumki schodzą ciężej niż te od Apple a mocniejsze pociągnięcie=rozerwanie więc skoro wstrzymali sprzedaż to widocznie to ich wina, a nie użytkowników Ale nie wiem nigdy nie korzystałem z takiego systemu mocowania gumek więc ciężko Mi sie wypowiedzieć w tym temacie… W poprzednich buds normalne pociągnięcie i wszystko schodziło bez większych kombinacji, czy problemów
busaba Emil92 Wiesz, jest podobny system zakładania/ściągania gumek w airpods pro i tam nie ma takiego problemu(przynajmniej ja nie słyszałemo tym). Sam miałem no i rodzinie sporo słuchawek od apple, jakoś mi i nikomu gumka nie pękła 😀.
Emil92 Wysyłka może zatem potrwać. Dostarczenie nowej partii to nie jest kwestia kilku godzin a raczej tygodni.
wowo213 Emil92 Dlatego na zagranicznych sklepach już masz daty wysyłek na 16 sierpnia, czyli dosłownie pełny miesiąc Kwestia czy tyle będą przetrzymywać naszą kasę, czy w ramach rekompensaty rzucą jakimś kodem czy coś ciekawe. Mam nadzieje ,że jutro coś więcej się dowiemy.. Bo na razie coś cichutko siedzą i kombinują co tu ludziom powiedzieć
bartasss Jak to czytam i patrzę na to, to oczom nie wierzę. Za nie długo będą instrukcje na butelakch wody, jak nalewac wodę do szklanki i że jak się przechyli szklankę to się woda wyleje. Swoją drogą fajny artykuł, nie wiedziałem że ktoś ma "pianki" w buds 3 pro, chyba jakaś limitowana wersja. Jeszcze kilka dni temu czytałem że S24U wybucha, bo rysik się pali… Naprawdę internet powinien być ocenzurowany…
busaba bartasss To nie chodzi o to, że ludzie nie wiedzą jak tylko wygląda na to, że samsung dał ciała.
wowo213 bartasss że ktoś ma "pianki" w buds 3 pro to akurat może być kwestia tłumacza bo z reddit tłumaczone było. Normalnie artykuł jest po eng
Nowart bartasss Naprawdę internet powinien być ocenzurowany… bartasss tak czytam Twoje wypowiedzi i jedyne co mi przychodzi do głowy, aby nie powiedzieć zbyt dosadnie to to, że chciałbym mieć wyłącznie takich klientów jak Ty 😉 klient, który łyknie wszystko i jeszcze będzie wyzywał moich krytykantów od skończonych debili 🤣 Samsung powożenien dać ci jakiś order 😎
wowo213 busaba Dokładnie, a gdyby to była faktycznie wina użytkowników, to raczej w dniu premiery nie wstrzymali by wysyłek i narażali się na straty $$$$ jeszcze na ich sklepie brak na stanie a bartasss twierdzi ,że nic się nie dzieje.. Jest realny problem i kombinują co ludziom powiedzieć..
bartasss Ja tam w to nie wierze. Jutro przyjdą moje, tak wynika z zamówienia, fakt mogę anulować, ale internet to stek bzdur jak wybuchający S24U, palący się rysik, czy teraz gumki które same się przykleiły bez użycia kleju cyjanoakrylowego. Dlatego nie anuluje i czekam, pewnie wszystko będzie OK.
Emil92 bartasss a ja właśnie dostałem maila, że anulowano zamowienie. Co prawda chciałem to zrobić, ale nie zdążyłem. Oczywiście bylo opłacone także ty swoje a rzeczywistość jest jaka jest 😉
bartasss Emil92 Jeśli to prawda to bije się w pierś, jak przyjdą jutro (o ile przyjdą) to okaże się jakie są realia. Airpods Pro 2 też wszyscy odsyłali bo chybotala się klapka od case'a i jakieś tam nierównomierne spasowanie było. Ja mam Airpods Pro 2 z chyboczaca klapką i nierównomiernie spasowana słuchawką, ważne że działają jak trzeba. Jak się namyśle to pod koniec rękojmi oddam, przynajmniej za darmo będę miał nowe sluchawki. To samo z Buds Pro 3, przetestuję zobaczę i przynajmniej w razie w będę miał podstawę do zwrotu 14 dniowego z powodu niezgodności z opisem i wtedy nie zadziała śmieszny zapis o produktach higienicznych.
bartasss wowo213 Jutro się okaże, jak przyjdą bo nie wiem teraz czy przez jakiś SCAM z reddit nie anulują mi zamówienia.