Nowart busaba błagam cię przecież tutaj na tym forum większość ludzi zupełnie bezinteresownie spaliłaby cię żywcem na stosie za to że wytykasz kiepską jakość ich najukochańszych zabawek a spodziewasz się że wszyscy ci "rzetelni i bezstronni" recenzenci pozwolę sobie na krytykę aby za kolejne pół roku nie dostać już zabawek do kolejnego rzetelnego testowania..?
wowo213 Emil92 Tam się prawdy nie dowiesz Emil92 W ich sklepie nawet nie widze nigdzie takiego guzika, żeby anulować zamówienie
wowo213 Najlepsze ,że kto dostał słuchawki i teraz ma problem to go olewają… O jak dobrze, że moja paczka nie wyszła
Emil92 Ale czy nieumiejętność ściągnięcia gumek to wina producenta? Co innego wady fabryczne a co innego uszkodzenie przez użytkownika…
wowo213 Emil92 Z komentarzy które piszą na reddit to te gumki schodzą ciężej niż te od Apple a mocniejsze pociągnięcie=rozerwanie więc skoro wstrzymali sprzedaż to widocznie to ich wina, a nie użytkowników Ale nie wiem nigdy nie korzystałem z takiego systemu mocowania gumek więc ciężko Mi sie wypowiedzieć w tym temacie… W poprzednich buds normalne pociągnięcie i wszystko schodziło bez większych kombinacji, czy problemów
busaba Emil92 Wiesz, jest podobny system zakładania/ściągania gumek w airpods pro i tam nie ma takiego problemu(przynajmniej ja nie słyszałemo tym). Sam miałem no i rodzinie sporo słuchawek od apple, jakoś mi i nikomu gumka nie pękła 😀.
Emil92 Wysyłka może zatem potrwać. Dostarczenie nowej partii to nie jest kwestia kilku godzin a raczej tygodni.
busaba wowo213 Na niemieckim sklepie takie info jak dodam do koszyka. Szacowana wysyłka od: 16 sierpnia 2024 r Emil92 I to może być realny termin wysyłki
wowo213 Emil92 Dlatego na zagranicznych sklepach już masz daty wysyłek na 16 sierpnia, czyli dosłownie pełny miesiąc Kwestia czy tyle będą przetrzymywać naszą kasę, czy w ramach rekompensaty rzucą jakimś kodem czy coś ciekawe. Mam nadzieje ,że jutro coś więcej się dowiemy.. Bo na razie coś cichutko siedzą i kombinują co tu ludziom powiedzieć
bartasss Jak to czytam i patrzę na to, to oczom nie wierzę. Za nie długo będą instrukcje na butelakch wody, jak nalewac wodę do szklanki i że jak się przechyli szklankę to się woda wyleje. Swoją drogą fajny artykuł, nie wiedziałem że ktoś ma "pianki" w buds 3 pro, chyba jakaś limitowana wersja. Jeszcze kilka dni temu czytałem że S24U wybucha, bo rysik się pali… Naprawdę internet powinien być ocenzurowany…
busaba bartasss To nie chodzi o to, że ludzie nie wiedzą jak tylko wygląda na to, że samsung dał ciała.
wowo213 bartasss że ktoś ma "pianki" w buds 3 pro to akurat może być kwestia tłumacza bo z reddit tłumaczone było. Normalnie artykuł jest po eng
Nowart bartasss Naprawdę internet powinien być ocenzurowany… bartasss tak czytam Twoje wypowiedzi i jedyne co mi przychodzi do głowy, aby nie powiedzieć zbyt dosadnie to to, że chciałbym mieć wyłącznie takich klientów jak Ty 😉 klient, który łyknie wszystko i jeszcze będzie wyzywał moich krytykantów od skończonych debili 🤣 Samsung powożenien dać ci jakiś order 😎
wowo213 busaba Dokładnie, a gdyby to była faktycznie wina użytkowników, to raczej w dniu premiery nie wstrzymali by wysyłek i narażali się na straty $$$$ jeszcze na ich sklepie brak na stanie a bartasss twierdzi ,że nic się nie dzieje.. Jest realny problem i kombinują co ludziom powiedzieć..
bartasss Ja tam w to nie wierze. Jutro przyjdą moje, tak wynika z zamówienia, fakt mogę anulować, ale internet to stek bzdur jak wybuchający S24U, palący się rysik, czy teraz gumki które same się przykleiły bez użycia kleju cyjanoakrylowego. Dlatego nie anuluje i czekam, pewnie wszystko będzie OK.
Emil92 bartasss a ja właśnie dostałem maila, że anulowano zamowienie. Co prawda chciałem to zrobić, ale nie zdążyłem. Oczywiście bylo opłacone także ty swoje a rzeczywistość jest jaka jest 😉
bartasss Emil92 Jeśli to prawda to bije się w pierś, jak przyjdą jutro (o ile przyjdą) to okaże się jakie są realia. Airpods Pro 2 też wszyscy odsyłali bo chybotala się klapka od case'a i jakieś tam nierównomierne spasowanie było. Ja mam Airpods Pro 2 z chyboczaca klapką i nierównomiernie spasowana słuchawką, ważne że działają jak trzeba. Jak się namyśle to pod koniec rękojmi oddam, przynajmniej za darmo będę miał nowe sluchawki. To samo z Buds Pro 3, przetestuję zobaczę i przynajmniej w razie w będę miał podstawę do zwrotu 14 dniowego z powodu niezgodności z opisem i wtedy nie zadziała śmieszny zapis o produktach higienicznych.
bartasss wowo213 Jutro się okaże, jak przyjdą bo nie wiem teraz czy przez jakiś SCAM z reddit nie anulują mi zamówienia.