Wincenty po uruchomieniu trzeba ustawić kraj jak podpowiada @zbyszekk
Zainstalowałem z apk, czyściłem pamięć Samsung Pass, instalowałem ręcznie Samsung Wallet Digital Key, wszystko kilka razy i dalej ten sam komunikat.
Do wyboru kraju nie dochodzę, myślę, że jak ja mam teraz BOG to nie będzie pytał, bo jest konkretny kraj-Francja. W S23U jak mi się udało uruchomić to nie pytał. Pyta o kraj pewnie w wypadku EUX, ale to wtórna sprawa.
Napisałem nawet do francuskiego suportu Samsunga o ten komunikat, ale na razie bez reakcji. Fajna funkcjonalność z tym kluczem do auta, ale dopada mnie bezsilność.
P.S.
Problem jest szerszy i trochę znalazłem na niemieckim forum. Pada tam sugestia, że problem powoduje zła wersja aplikacji Samsung Pay Framework. Samsung Wallet ma aktualnie wersję 5.6.56, a Samsung Pay Framework 15.2.52, choć z tą samą datą edycji co Samsung Wallet 27.07.2024 jest też wydany Samsung Pay Framework w wersji 5.6.56. Jest instrukcja jak ją podmienić, niestety u mnie wyrzuciło komunikat, że nie można zrobić downgrade, bo wersja, którą podmieniam jest starsza niż aktualna.
@Wincenty , @zbyszekk Panowie, pytanie do Was, na jakim innym CSC z Europy nie stracę OTA? Niemcy? Hiszpania? Włochy? a może factory reset jeszcze może coś zmienić?