zbyszekk
Odpalam Samsung Pass po raz drugi żeby każdy wiedział o co kaman i dlaczego mi nie bangla.
Z przed chwili dostałem update 3 app do najnowszych wersji. Zrobione ✅
Uruchamiam Samsung Pass i na samej górze widzę takie zapytanie.
Klikam "Uruchom" i widzę kolejny ekran. Taki sam jak z linku powyżej
Oczywiście klikam "Kontynuuj" i przenosi mnie do ekranu początkowego (patrz zrzut nr 2)
Wychodzę z aplikacji Samsung Pass i uruchamiam go ponownie i widzę znów te same zapytanie i koło się kręci. Ci deweloperzy z Korei to są stany umysłu 🤦🏻♂️
Tutaj piszą że mój A71 działa:
https://www.androidauthority.com/samsung-pay-problems-fixes-3226396/
Powtórzę to samo co pisałem wyżej że Samsung Pay nie działa w Polsce. Na moim koncie Samsung mam ustawiony kraj i region "Polska" | CSC: 4xXEO | Android 13
Jaki region masz na koncie Samsung Account?
Może zrób jakiś szybki samouczek jak Ty go ustawiłeś bo z lekka mnie już to irytuje. Nigdy go nie używałem. Jestem w te klocki zielony.