W odpowiedzi od sonymobile.com dostałem:
Szanowny Panie XXX,
Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną Sony Xperia.
W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy zaproponować kontakt bezpośrednio z naszym autoryzowanym centrum serwisowym w celu otrzymania informacji na temat Pana zapytania oraz potencjalnego kosztu tego typu wymiany obudowy:
W-support, Wrocław
www.w-support.pl
tel: 71 33 11 870; 71 33 11 880
adres: Aleja Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław
Telefon może zostać oddany do autoryzowanego centrum serwisowego na dwa sposoby:
- użytkownik może skontaktować się z punktem bezpośrednio,
- użytkownik może zgłosić się do jednego ze sklepów operatora sieci (jak T-Mobile, Orange, Plus, Play), w której został zakupiony telefon, w celu dalszego przesłania telefonu przez sklep do autoryzowanego centrum serwisowego.
Proszę pamiętać, że należy zabrać ze sobą dowód zakupu (zawierający nazwę modelu, numer IMEI, numer seryjny oraz datę zakupu) i poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną.
Sony zaleca wykonanie kopii zapasowej wszelkich danych zawartych w telefonie, ze względu na możliwą ich utratę, przed oddaniem telefonu do serwisu.
W celu uzyskania dalszej pomocy prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu +48 22 22 77 444. Po więcej informacji na temat naszych produktów, usług i wsparcia, zachęcamy do wizyty na stronie internetowej Xperia™ Smartphones from Sony - Sony Smartphones .
Proszę mieć na uwadze, że jeśli nie odpowiedzą Państwo na tą wiadomość email w przeciągu 7dni, korespondencja zostanie automatycznie zamknięta i jakiekolwiek dalsze informacje nie dotrą do działu pomocy technicznej. Zaistnieje potrzeba utworzenia nowego zapytania. "
W skrócie- pytałem ile to może kosztować i czy jest to możliwe ale odpisali mi tylko że jeżeli chcę wysłać telefon to mogę się udać do operatora i stamtąd go wysłać lub w celu dalszych informacji do nich zadzwonić. Dalej nie wiem ile to może kosztować i w jakim przedziale czasowym zostało by zrealizowane zamówienie no i czy własnoręczna wymiana wiąże się z utratą gwarancji ;/