Witajcie,
Nie dajcie się nabrać na tą pseudo promocję jak ja. Kupiłem dwa telefony dwa kody i dwie wyceny. Na jeden telefon się zgodziłem tzn. S5 zostało wycenione na 1 zł. Zabawa zaczęła się dopiero jak wysłałem im bez rysy S6 edge plus i to jeszcze na gwarancji Samsung Polska. Został wyceniony na 47 zł :). Po otrzymaniutelefonu firma ma 10 dni na wycenę telefonu, jak tego nie zrobi to akceptuje Waszą wycenę, ale gdzie mają Wasdaleko i odwrócą kota ogonem. Piszę dla przestrogi !!! Pomyślcie dlaczego firma jest z Niemiec i nie obsługuje tego Samsung Polska.
Miałem dwa kody promocyjne, jeden swój, a drugi swojej mamy ja je tylko realizowałem. Takich śmiesznych maili mam kilka jako dowód. Odesłali telefon i to tyle ale gwarancja mi się skończyła w między czasie. Jeszcze się dowiedziałem, że mam zepsuty telefon szkoda, że tego nie zauważyłem to bym skorzystał z gwarancji a wysłał im śruta niech dadzą 1 zł + kasę za kod :).
Tak firma Samsung traktuje klienta który w czerwcu 2018 roku wydaje 7 tyś na ich sprzęt. Nie dajcie się nabić w butelkę !!!!
Cytuje maila:
Dzien dobry Panie Konradzie,
dziekujemy za wiadomosc.
Bardzo przepraszamy za dlugi okres oczekiwania na nasza odpowiedz. Pana przypadek byl konsultowany zarowno z naszym prawnikiemjak i z zespolem oexebusiness, obslugujacym promocje firmy Samsung.
Rzeczywiscie jest tak, iz Pana urzadzenie zostalo sprawdzone poregulaminowych 10 dniach. Wynika to z faktu, iz w ostatnich dniach akcja promocyjna Samsung cieszy sie ogromnym powodzeniem i otrzymujemy kazdego dniaduze ilosci urzadzen do zweryfikowania. W tym przypadku liczymy na Panawyrozumialosc.
Weryfikujac cala sytuacje, okazalo sie,izklient w czasie trwania promocji mozeskorzystac tylko i wylacznie z jednego kodu promocyjnego. Wynika to z regulaminupromocji Samsung §3 punkt 4. :
Klient w czasie trwania Promocji moze otrzymac i skorzystac wylacznie z jednego Vouchera, niezaleznie od liczby zakupionych Produktów.
Z systemu kupimyto.pl wynika, iz zalozyl Pan na naszej stronie dwie transakcje tj. ID 1721741 oraz ID 1721146, korzystajac tym samym z dwoch kodow promocyjnych, .
W zwiazku z powyzszym jestesmy zmuszeni anulowac Pana transakcje o numerze 1721146, ktora jeszcze nie doszla do skutku. Bardzo prosze o odrzucenie naszej nowej oferty sprzedazowej. Urzadzenie zostanie odeslane na nasz kosz na adres wskazany przy zakladaniu zlecenia. Prosze miec na uwadze, iz w przypadku braku reakcji z Pana strony na nowa oferte sprzedazowa, oferta odrzuci sie automatycznie po 14 dniach od jej otrzymania.
Ponadto chcialabym jeszcze wyjasnic powod nowej oferty sprzedazowej. Po weryfikacji technicznej okazalo sie, ze Pana urzadzenie ma przebarwienia wyswietlacza oraz autofokus kamery glownej jest niesprawny i nie lapie ostrosci. Przebarwienia wyswietlacza to wada fabryczna, wiec jesli posiada Pan jeszcze gwarancje moze Pan oddac telefon do serwisu firmy Samsung.
Jeszcze raz przepraszamy za opoznienia i prosimy o wyrozumialosc.
Pozdrawiam Serdecznie
Anna Borowa
Zespól KUPIMYTO
asgoodasnew electronics GmbH (niemiecka spólka z ograniczona odpowiedzialnoscia)
Georg-Simon-Ohm-Straße 6
15236 Frankfurt nad Odra
Niemcy