kjanicki
1) Oczywiście że mam dowód, że przekroczyli czas 10 dni na wycenę przecież w zacytowanymmailu pisze Pani, że prosi o wyrozumiałość.
Skoro przekroczyli czas okreslony w regulaminie, napisz swoje żądania w stosunku do nich, podając konkretne paragrafu regulaminu i nie akceptuj niczego wiecej. Jak nie beda chcieli isc na ugode, zostaje Ci Rzecznik Praw Konsumenta. Dodatkową reklamacje możesz złożyc w Samsungu. Tylko trzeba przysiasc i napisac w miare profejsonalnie pismo, a nie w sposob w jaki napisales poprzedni post.
kjanicki
2) Jak zgodzicie się na wycenę telefonu to wtedy nie przeszkadza, że jedna osoba realizuje dwa kupony.
regulamin mówi wprost, ze jedna osoba może zrealizować jeden voucher. Jaka jest praktyka i rzeczywistośc - nie wiem. Zgodnie z regulaminem mogą odrzucić drugi kupon.
kjanicki
3) Ta promocja to jest jawne nabijanie ludzi w butelkę, szukanie kruczków i haczyków tak to powinno wyglądać, tym bardziej że kupujemy sprzęt za takie pieniądze?
Kto, kogo i w jaki sposób nabija w butelke ? Polska to taki dziki naród. Dasz mozliwosc otrzymania 400zł to źle, nie dasz - to tez źle. Kupiles telefon za 3 tys tylko dla 400zł ? Równie dobrze promocji mogło nie byc i problem z glowy. Jest jasno określony regulamin, kurier przyjeżdza na czas, pieniadze sa na czas, gdzie tutaj nabijanie ? Jasne, ze z wycenami telefonu różnie bywa i że mogą próbować leciec w kulki, dlatego jak chce sie koniecznie wysyalc telefon, to trzeba nagrac wideo w jakim jest stanie, zrobic dokumentacje foto. Tak samo, jak w przypadku oddawania na gwarancje, bo serwisy róznie praktyki stosują.
W wątku wyczytasz, że są ludzie, którzy dostali wycene X za swój telefon i na konto również dostali pieniądze z wycenyX po fizycznym przekazaniu telefonu do firmy. Tutaj faktycznie może to wyglądac trochę jak loteria. Ale nikt nie zmusza Ci do odsprzedaży sprawnego telefonu, który możesz puscic za dwukrotnie wyższą cene na All czy Olx.
dodana zawartość
@mordrek82
Spoiler